Can"t find it? Try searching the entire web with:

Google
 

Friday, May 25, 2007

Promosi The 21Quest

Promosi The21quest
Promosi Hebat the21quest Home My Profile Archives

Posted at 8:45 AM on Tuesday, May 22, 2007

www.the21quest.com/?ref=roy67

PROMOSI HEBAT THE21QUEST

PROMOSI 1

PERCUMA 1 AKAUN QUEST84 (RM84)
APABILA ANDA MENAJA 4 ORANG QUEST84 (RM84)
(Sungguh Mudah. Anda Hanya perlu menaja 4 downline, akaun anda sebagai upline adalah Percuma)


PROMOSI 2

PERCUMA 1 AKAUN QUEST84 (RM84) + E-WALLET RM84
APABILA ANDA MENAJA 9 ORANG QUEST84 (RM84)
(Sungguh Menarik. Anda hanya perlu menaja 9 downline, akaun anda sebagai penaja adalah percuma + E-wallet RM84)


BERITA BAIK!!

KHAS UNTUK DOWNLINE YANG MENYERTAI PROMOSI INI, ANDA JUGA BOLEH MENGAMBIL PELUANG PROMOSI INI.
(Sungguh menguntungkan. Jika anda downline sebelum ini, saya juga akan memberikan sama seperti penaja anda jika anda menaja 4 orang Quest84 untuk PROMOSI 1 dan 9 orang Quest84 untuk PROMOSI 2.


Apa yang perlu anda lakukan
1. Download Borang Pendaftaran Disini (DOWNLOAD)
2. Isikan dan E-mail kepada saya (yusran.the21quest@gmail.com) (Sila Pastikan Maklumat adalah betul)
3. Pada bahagian Subjek Sila taip Pendaftaran
4. Bank-In Ke akaun Company (SUCCESS QUEST) - Maybank (512334302234)
? PROMOSI 1 ?ERM 336 (Untuk 4 Akaun).
? PROMOSI 2 ?ERM 756 (Untuk 9 Akaun)
5. Sila e-mailkan bukti pembayaran kepada saya(yusran_the21quest@yahoo.com)
6. Pada bahagian Subjek Sila taip ID penaja(ID anda sebagai penaja) sama seperti dalam borang pendaftaran (penting supaya mempercepatkan Proses)
7. Berikan Tempoh 24 jam Waktu Bekerja untuk Saya daftarkan semua.
8. Setelah Selesai, Saya akan e-mailkan kepada anda dan Downline anda ID dan Katalaluan Sementara masing-masing (Sila ubah katalaluan Bagi Keempat-empat akaun anda. Contoh:- akaun induk anda adalah ahmad, akaun lain anda adalah ahmad01, ahmad 02 dan ahmad03)
? Jangan Daftar ID yang telah anda e-mailkan kerana saya yang akan buat semua
Jika anda mendaftar terus Quest84 dan kemudian anda mencari
? 4 Downline Quest84 ?EKomisen adalah RM 66.80
? 9 Downline Quest84 ?EKomisen adalah RM 142.80


(KLIK SINI UNTUK TENGOK CONTOH PENGIRAAN)

Apa yang saya akan lakukan:-
1. Setelah menerima butiran peribadi anda dan downline saya akan terus daftar di the21quest.
2. Setelah menerima pembayaran di akaun the21quest dan disahkan, saya akan VIP anda dan downline anda.
3. Baki e-wallet dalam akaun anda sebagai penaja adalah:-
? Promosi 1 ?ERM 0.00
(Ini kerana saya akan gunakan komisen yang anda dapat iaitu RM 66.80 + E-wallet saya RM 17.20 untuk VIPkan akaun kelima)
? Promosi 2 ?ERM 84.00
(Ini kerana saya akan gunakan komisen yang anda dapat iaitu RM 142.80 + E-wallet saya RM 25.20 untuk VIPkan akaun Kesembilan + Topup E-wallet anda RM 84.00)
4. Setelah selesai saya akan e-mailkan kepada anda dan downline anda katalaluan masing-masing)

Keterangan lanjut hubungi 013-2088599
Permanent Link

No comments:

free rss feed

AddThis Feed Button

free bookmark

AddThis Social Bookmark Button